אורן חזן במחאה: "מתפטר מכל תפקידי בקואליציה"

הנתונים מדברים בעד עצמם- אני עומד בראש רשימת הנאומים בליכוד, משתתף קבוע בכל שבוע בהצעות לסדר במליאה ובדיונים מהירים ומתוך 59 ימי נוכחות במושב האחרון נכחתי ב-55 מהם
אבי יעקב 1 Comment on אורן חזן במחאה: "מתפטר מכל תפקידי בקואליציה"

"לא יתכן שלאחר מספר לא קטן של כישלונות לקואליציה בהצבעות ולאחר שנכחו 29 חברי כנסת בלבד מהקואליציה בהצבעה האחרונה שנפלה, יטפלו עלי את האשמה"

ח"כ אורן חזן צילום: מרים אלסטר, פלאש 90
הנתונים מדברים בעד עצמם- אני עומד בראש רשימת הנאומים בליכוד, משתתף קבוע בכל שבוע בהצעות לסדר במליאה ובדיונים מהירים ומתוך 59 ימי נוכחות במושב האחרון נכחתי ב-55 מהם
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

כאות מחאה על הדחתו הלא מוצדקת מחלק מוועדות הכנסת, הודיע הערב סגן יו"ר הכנסת אורן חזן, את ההודעה הבאה :

"השבוע קיבלתי הוכחה נוספת שהפכתי "שעיר לעזאזל". נוצרה שיטה- על מנת לחפות על כישלונות, מנסים לצייר אותי כאחראי לכל הבעיות.

הודעתי הערב שאני מתפטר מחברותי בועדת הכספים ומחברותי בועדה לביקורת המדינה. לא יתכן שלאחר מספר לא קטן של כישלונות לקואליציה בהצבעות ולאחר שנכחו 29 חברי כנסת בלבד מהקואליציה בהצבעה האחרונה שנפלה, יטפלו עלי את האשמה. ומיד, בצעד חריג וחסר תקדים שבא בעיקר כדי להפחיד את שאר חברי הכנסת, ידיחו אותי מועדות. כל זה על מנת להוריד את האשמה ממי שבאמת צריך לקחת אחריות, יו"ר הקואליציה".

עוד מסר ח"כ חזן: "אמרתי תמיד ואני חוזר, הגעתי לכנסת לא בשביל תפקידים וכיסאות, אלא על מנת לשרת את הציבור. לכן, לא אסכים להיות נתון לאיומים שאם לא אשתוק אענש, אמשיך להגיד את האמת שלי לציבור בישראל.

ורק בשביל ליישר קו, אמשיך להיות פעיל בכל הועדות, לומר את דעתי ולהשמיע את קולי, כפי שכל חבר כנסת רשאי להשתתף בכל ועדה. הציבור אינו יודע, אולם, המשמעות של חברות בועדה הינה זכות ההצבעה בלבד, וכאן גם היא על פי משמעת קואליציונית בלבד.

הנתונים מדברים בעד עצמם- אני עומד בראש רשימת הנאומים בליכוד, משתתף קבוע בכל שבוע בהצעות לסדר במליאה ובדיונים מהירים ומתוך 59 ימי נוכחות במושב האחרון נכחתי ב-55 מהם.

אמשיך ללכת ע"פ דרכו של הליכוד, אמשיך לשרת את בוחריי, אוהבי ומבקרי כאחד."



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    באמת צחי הנגבי מנהל את הקואליציה באופן זוועתי ביותר